zaterdag 26 mei 2007

Digitaal

Sinds donderdag ben ik eindelijk de trotse bezitter van een nieuw digitaal toestel.Ik heb er lang over getwijfeld of ik dit wel zou kopen maar gezien het feit dat Femke volgend jaar haar eerste communie doet en ik zelf foto's wil maken heb ik dan toch maar beslist om het te doen.

Nu wil nog graag een cursus of worshop fotografie volgen maar ik zou begot niet weten waar ik dit kan doen.Als er iemand in het Tiense of het Leuvense zoiets weet laat het me dan maar weten.

2 opmerkingen:

Karin Kustermans zei

Wel, ik zoek ook nog zo'n cursus. Als ik er een vind, laat ik het je weten!
Veel plezier met je digi! Ik vind het alvast heerlijk, zo foto's kunnen maken en blijven maken, zonder te moeten denken: ai, moeten we dat allemaal afdrukken ;-)

MorganMagic zei

ik heb hier een cursus Photoshop liggen (BIS afstandsonderwijs) - als je geïnteresseerd bent om het op je eentje te proberen laat je 't maar weten hè ;-)