maandag 6 augustus 2007

ziek, het vervolg deel 3

Nog eens eventjes een update geven van mijn gezondheidstoestand.

Vorige week dinsdag ben ik dan nog eens bij de huisdokter op controle geweest en ik ben dus duidelijk aan de beterhand maar moest voor alle zekerheid nog antibiotica verder nemen tot vrijdag.Dan heb ik in totaal 14dagen medicatie genomen en dat zou beter zijn.Mijn handen zijn ook beter maar daar waar ik overal brubbeltjes had begin ik nu te vervellen.Ik krijg dus een babyhuidje, hihi spijtig niet over mijn hele lichaam.
Donderdag stond ik vol rode vlekken en dat was volgens de bijsluiter van de antibiotica normaal.Aangezien ik er geen last van had ben ik er dan ook niet mee naar de dokter geweest.Ik moest de vrijdag de laatste medicatie nemen en sinds zaterdag zijn die vlekjes dus stilaan verdwenen.
Op mijn been zelf is nog steeds een rode vlek, die huid staat gespannen en blinkt maar dat is blijkbaar iets van lange duur eer dat volledig weg zal zijn. S'avonds leg ik er nog ijs op en ik slaap nog steeds met mijn benen hoger dan mijn hoofd.Ik ben er zeker van dat dit ook wel in orde zal komen.

3 opmerkingen:

Brompot zei

Hoe gaat het intussen, muis ? Hopelijk een heel stuk beter.

Brompot zei

Bovenstaande reactie was van de brompot.

Muis zei

Brompot inderdaad een heel stuk beter alhoewel mijn been nog steeds gevoelig is.Maar men heeft me gezegd dat dit iets is van lange duur.