zaterdag 26 april 2008

De zon is er eindelijk....

en ik lig hier ziek in de zetel.
Nadat Jelle vorig weekend ziek geweest is was het gisteren de beurt aan Femke. Enkele keren overgegeven en voor de rest van de dag zo slap als een vod.
Gisteren ben ik dan ellendig thuisgekomen van het werk,misselijk maar niet moeten overgeven.Ik had dan ook niets gegeten en had dus niets in mijn maag wat er zou kunnen uitgekomen zijn.

Hans had gisterenavond bbq van zijn werk en ging dus niet vroeg thuiszijn.Ik heb de tijd afgeteld tot het tijd werd om de kinderen in hun bed te steken zodat ik er ook in kon.Om 21.15u lagen we alledrie in bed.Jelle zo gezond als een vis, Femke nog een beetje ellendig en ik rillend van de kou.
T'was een schoon zicht hier ten huize.Daarnet heb ik voor de eerste keer iets gegeten en hopelijk morgen weer helemaal de oude.Nu maar hopen dat Hans het niet krijgt.

Gelukkig dat het nu is dat we ziek zijn en niet volgend weekend want dan is het de eerste communie van Femke.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beterschap en veel plezier volgend weekend!