zondag 26 oktober 2008

3e leerjaar

Dit jaar is Femke gestart in het derde leerjaar. We zijn nu 2maand verder en ze heeft haar eerste rapport gekregen.

Het was goed maar ook niet meer zo goed als de vorige jaren.

Dit schooljaar maakt ze elke dag thuis problemen om haar huiswerk te maken.Oftewel is het keigemakkelijk oftewel is het stom en zo heeft ze genoeg redenen om het toch maar niet te doen. Soms worden we er horendul van en ik heb er al mee gedreigd om naar haar juf te stappen maar tot nu toe heb ik me ingehouden.

Als ik dan de commentaar lees dat de juf op haar rapport heeft geschreven dan lijkt het net of we het over een ander kind hebben. Ze werkt goed mee, let op, is geconcentreerd, ze houdt zelfs van zingen ... ...

Begrijpen wie begrijpen kan....ik precies niet echt.

1 opmerking:

Anoniem zei

Zoveel te beter dat ze op school hun propere manieren houden ;-)

Btw, ge zijt door mij getagged. Voor uitleg zie mijnen blog.

Groetjes