zaterdag 9 mei 2009

Verdere plannen van de pols....

Eigenlijk ziet het er volgens de dokter goed uit, het geneest goed er zit al redelijk wat beweging in maar toch heeft ze bovenop de 30 beurten kiné die ze al voorgeschreven had er nog eens 18 bijgedaan. Het plaatje mag gerust blijven zitten en als het er uit moet zal dit pas over een jaar mogen gebeuren dus ikzelf moet het volgend jaar maar eens evalueren en dan beslissen of het eruit moet of niet. Het litteken zelf is niet mooi, het is nog rood en staat dikker bovenop de huis.Daar moet ik nu een soort gel opplakken en een drukverbandje opdoen zoals mensen met brandwonden ook moeten doen.Dit zou moeten helpen maar ik moet er wel het nodige geduld voor opbrengen.Ik moet dit tot 20u per dag laten opkleven anders zou het niet helpen.

Binnen 2maand terug eens op controle.

Oh en volgende week ga ik terug gaan werken.Van de dokter mag ik terug gaan werken,ik moest niet maar ze zei zelf dat het beter is dat ik mijn hand zoveel mogelijk gebruik om de stijfheid tegen te gaan. Er zullen wel dingen zijn die ik nog niet kan en ik hoop dat mijn collega's er het nodige begrip voor opbrengen.

Geen opmerkingen: