maandag 2 april 2007

Paasvakantie

Het is de eerste dag van de paasvakantie.
Twee weken moeten de kinderen niet naar school en vandaag mochten ze een dagje doorbrengen bij oma en opa.Ze waren zeer uitgelaten want een dagje bij oma en opa is gegarandeerd een dagje waarin alle aandacht naar hen gaat.Dus ze hebben een dag beleefd met veel plezier,lekker eten en in de late namiddag hebben ze dan nog een bezoekje gebracht aan de rommelmarkt.
Ikzelf moest gaan werken(dit nog steeds tegen mijn goesting) en mijn ventje moest naar het medisch onderzoek van zijn werkgever.Aangezien hij al van vorige week koortsig was en hij zich toch niet voelde zoals hij zich altijd voelt moest hij van de arbeidsgeneesheer naar zijn huisdokter gaan want hij moest nog enkele dagen uitzieken.Nu weet ik heel goed dat hij geen "carottentrekker"is maar of hij nu echt zo ziek is daar twijfel ik wel aan.En toch heeft de huisdokter hem een ganse week gegeven want anders valt hij binnen de kortste keren terug ziek.
Ik moet enkel nog vrijdag werken en dan ben ik ook een weekje thuis,dus verdere opvang is er deze vakantie niet meer nodig.
Donderdag ga ik er nog mee naar het theater en zaterdag gaan ze paaseieren rapen dat georganiseerd wordt door de Gezinsbond.En zondag is er dan tradititegetrouw paaseierenraap bij oma en opa voor al de kleinkinderen samen.Tot nu toe hebben we al elk jaar geluk gehad en konden de kinderen buiten gaan eitjes rapen dus nu maar hopen dat het droge weer ook volgend weekend nog aanhoud.
Volgende week is er nog niets gepland en alles zal afhangen van het weer.

Geen opmerkingen: