zaterdag 21 april 2007

Ziek

Oh boy als een man ziek is dan hebben de vrouwen het toch wel geweten zenne.
Dat is nu al drie weken dat Hans ziek is.Elke nacht wordt hij dus wakker van het hoesten met als resultaat dat ik dus ook wakker ben want hij ligt daar dan te zuchten en te draaien opdat ik wel zou wakker worden.Waarom is mij een raadsel maar de vermoeidheid begon deze week dan ook wel zwaar door te wegen.Donderdag is hij dan voor de derde keer op zoveel weken tijd nog maar eens naar de dokter geweest en nu heeft ze zwaardere antibiotica voorgeschreven.Laat ons hopen dat hij er binnen enkele dagen eindelijk vanaf geraakt.
Woensdagnacht is Jelle dan nog tussen ons in komen liggen omdat hij waarschijnlijk weer gedroomd had en dan heb ik misschien maar een uurtje of 4 kunnen slapen want donderdag moest ik dan gaan werken met de vroege.Zo eentje tussen je in is dus niet te doen, de ene keer zat hij met zijn voeten op mijn nieren te duwen, de andere keer was hij op mijn hoofd aan het wrijven dan weer kwam hij op mij liggen en zo kan ik nog wel enkele poses bedenken die hij die nacht aangenomen heeft.Mijn zombiegehalte was donderdag dus zeer hoog en s'avonds ben ik dan maar om 21u in mijn bed gekropen want ik was dus op.En eer ik zo vroeg ga slapen dan moet het al erg zijn.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

zo vroeg gaan slapen zal je zeker deugd gedaan hebben!!! Af en toe zeker eens doen!!!
Kristel

Anoniem zei

Lol,


Mijn 'teergeliefde' is al stervende als hij een verkoudheid heeft

Anoniem zei

Beterschap voor alle muizen!