donderdag 7 februari 2008

Circus Bruul....

nee geen echt circus maar wel een prachtige binnenspeeltuin in Geel die we gisteren met mijn schoonzus en haar zoon eens bezocht hebben.
Vroeger was dit blijkbaar een schaatsbaan maar die hebben ze veranderd naar een binnenspeeltuin en een bowlingbaan.
Mijn fototoestel was ik vergeten maar de kinderen hebben zich goed uitgeleefd nadat ze al van maandag binnen hebben moeten zitten doordat het zulk slecht weer was.

Voor de geïnteresseerden: http://www.circusbruul.be/

2 opmerkingen:

Brompot zei

Wij waren er enkele dagen eerder. Geen spek voor mijn bek, maar onze kinderen vinden het inderdaad ook leuk. Dus wij ook tevreden.

Muis zei

Brompot zo is dat toch bij iedereen, als de kinderen maar tevreden zijn dan zijn de ouders dat ook.Het was er wel superdruk en ik heb het ook liever iets rustiger.