dinsdag 26 februari 2008

Weduwe

Ja u leest het goed, ik ben weduwe.
Gelukkig maar tijdelijk want het voelt toch maar raar aan om alleen in bed te liggen als je dat niet meer gewoon bent;
Hans is naar Duitsland van zondagavond tot morgenavond, een opleiding van zijn werk.
Vandaag moest ik met de vroege gaan werken en moesten de kinderen gisteren bij mijn mama gaan slapen dus was ik hier helemaal alleen.
Wel ik moet eerlijk toegeven dat ik toch liever heb dat er nog iemand naast mij in bed ligt want ik heb slecht geslapen.Ik had teveel plaats in bed en heb zelfs een gevecht geleverd met het donsdeken, gewoon omdat ik normaal niet veel plaats heb en al zeker niet veel donsdeken.
Morgen een dagje vrij en misschien ga ik met de kinderen naar Ikea maar of dat een goed idee gaat zijn.....

2 opmerkingen:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.