zondag 25 januari 2009

Getagged

Blijkbaar ben ik getagged in de blog van deze dame.



De opdracht is dus: Ga naar je vierde map met foto's en neem de 4e foto en upload die op je blog. Daarna mag je 4 bloggers verrassen om hetzelfde te gaan doen.

Nu moet het lukken dat ik nog niet zolang een nieuwe laptop heb en al de foto's die op de vorige stonden heb ik op een externe schijf gezet, dus mijn 4e foto in de vierde map is nog redelijk recent.

Het is dus eentje geworden van de kinderen die eens lief wilden poseren om op een nieuwjaarskaartje te zetten.

Voila opdracht volbracht en nu is de beurt aan deze mensen:

a girl

a midwife

de maffe

brompot

3 opmerkingen:

Brompot zei

Aaaah, neen, astemblieft niet, muis !
Bedankt om aan mij gedacht te hebben, echt waar, maar ik ga het zo laten denk ik of toch zeker niet doorgeven.
Nieuw jaar, nieuwe lay-out voor je blog ?

Brompot zei

euh, "look" moet dat zijn, niet lay-out.

http://just-a-girl-next-door.skynetblogs.be/ zei

Komt één vd dagen in orde ;-)