zondag 25 januari 2009

Ziek

Twee weken geleden ben ik de zaterdagavond ziek geworden. Met rilkoorts en keelpijn ben ik in mijn bed gegaan en de zondagmorgen had ik al 38°koorts als ik uit mijn bed kwam. Ik was dus gene mens en heb de ganse dag in mijn bed en zetel doorgebracht.

S'maandags dan maar naar de dokter geweest,samen met Jelle want die had ook pijn als hij moest hoesten. Verdict: keelontsteking en omdat ik direct zo'n hoge koorts maak dan maar direct antibiotica. Jelle moest hoestsiroop nemen, doodziek was hij niet maar een dagje samen met de mama in de zetel zag hij eigenlijk wel zitten.

Hans die hoestte er ook al op los en enkel Femke werd precies ervan gespaard maar de zondag erop had zij het ook zitten, keelpijn en hoesten. Gelukkig maakt zij zo geen koorts als ik en kon ze toch naar school blijven gaan.

We zijn nu een weekje verder en iedereen is er zo goed als van af, zo af en toe hoest er nog wel eens iemand van ons viertjes maar allemaal zonder veel erg. Hopelijk is onze weerstand terug een beetje aangesterkt want de griepepidemie woedt hier in ons land vollenbak en dat kunnen we nu wel missen.

Geen opmerkingen: