zondag 18 november 2007

17 november

Ja gisteren was het dus weer zover, zowel Hans als ik zijn weer een jaartje ouder geworden.

S'morgens zijn we verrast door Femke die voor ons de tafel had gedekt en eindelijk mochten we dan haar rapport zien.Dat had ze vrijdag gekregen en ze wilde het niet laten zien want het moest een cadeautje worden voor onze verjaardag. En amaai wat een cadeau, ze had 95,8% en doet het dus zeer goed.Ikke echt fier natuurlijk,wat had je anders gedacht.

Hans had voor mij een digitale fotokader gekocht en ik had voor hem niets *bloos,bloos* maar dat is eigenlijk een beetje zijn eigen schuld.We hadden gezegd dat we met het geld dat we krijgen een dvd recorder gingen kopen, dus ik had me er niet op voorzien om iets te kopen voor hem.
Hij heeft me gezegd dat hij graag een fleece vest heeft dat hij vrijdag gezien had in een Quadshop en ik was dan maar in Tienen naar een motowinkel gereden maar helaas die hadden zulke dingen niet.Hij heeft dit dus van mij nog tegoed.

Gisterenavond dan bezoek gekregen van mijn familie en vandaag komt Hans zijn familie langs, we hebben geen plaats genoeg om iedereen tegelijkertijd te ontvangen, daarvoor zijn onze beide families een beetje te groot.

Vanmorgen was Femke ook weer geweldig;Op een bepaald moment zegt ze "papa is nu 38 jaar en mama is er 72" Aaaarh ik ben op één nacht zomaar eventjes 30jaar ouder geworden.Ze had zich eigenlijk een beetje vergist, een lapsus dus.Gelukkig maar.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een paar dagen later maar daarom niet minder gemeend: Van harte gefeliciteerd met uw 72ste verjaardag ;-)