dinsdag 13 november 2007

Exceem

In juli heb ik in het ziekenhuis gelegen met een infectie aan mijn been, dat hebben jullie allemaal kunnen volgen.
Nu in september had ik last van,uitslag achter mijn oren en in mijn haar en dat jeukt verschrikkelijk.Eerst dacht ik dat het een vervolg was van schimmel dat nog in mijn lichaam zat.De dokter had mij een zalf voorgeschreven maar die bleek niet te helpen.Dus moest ik naar een dermatologe om me te laten testen op allergieën.Maar die testen wezen uit dat ik geen allergieën heb maar meer iets exceem achtigs.Dus moest ik zalf smeren maar tot op heden heb ik nog altijd uitslag achter mijn oren en in mijn haar en dat blijft dus maar jeuken.Ik heb het gevoel dat ik in het zak ben gezet door de dermatologe omdat ze me, in mijn ogen, niet echt heeft geholpen.
Misschien toch maar eens naar een andere dermatologe gaan? Ik zal wel zien.....

2 opmerkingen:

een handvol zei

Ik ben al eens met gelijkaardige klachten naar de dermatoloog getreokken en toen had ik ... luizen!

Zeker dat je niet met kriebelvriendjes zit?

Muis zei

Ik ben zeker dat het geen kriebeldiertjes zijn want ik heb ook nog een exceemvlek op mijn buik en naast mijn borst.