maandag 26 november 2007

ziek opnieuw

Wederom ben ik eens geveld door ziekte.Gelukkig zat er deze keer geen ziekenhuisopname in.

Woensdag ben ik een ganse dag gaan werken en was er niets maar s'avonds begon het stilletjesaan op te komen.Ik kreeg hoofdpijn en keelpijn en ik ben dan maar om 22u,wat voor mij zeer vroeg is, gaan slapen na het nemen van een Dafalgan.Donderdagmorgen toen ik moest opstaan om de kinderen en mezelf klaar te maken voelde ik me een echt wrak.Ik had het gevoel dat ik de ganse nacht niet had kunnen slapen omdat ik kou had en toch warm aanvoelde.Koorts genomen en ik wist dat die hoog ging zijn:39° wat dus veel is als je pas uit je bed komt.Dan maar mijn mama wakker gebeld met de vraag of ze de kinderen naar school wilde brengen wat ik kon echt niet.

De dokter gebeld voor een afspraak en een uurtje later mocht ik gaan.Mijn ma is dan maar met mij naar de dokter gereden want ik zou misschien wel accidenten hebben gedaan.Verdict bij de dokter:zware keelontsteking.

De ganse dag heb ik in de zetel gelegen en heb zo een beetje een gevecht moeten leveren om de koorts naar beneden te krijgen maar keer op keer overwon de koorts.Ik heb zelfs de pc niet opgezet gehad en dan moet ik al wel echt ziek zijn om die dicht te laten.

Vrijdag nog een ganse dag in de zetel doorgebracht maar stilaan kreeg ik de koorts dan toch onderdrukt.
Waar ik donderdag koortspieken heb gehad van 39.9° kwam ik vrijdag nog maar aan maximum 38.8°wat natuurlijk nog veel te veel was maar het ging de goede weg op.

Zaterdag was de koorts dan eindelijk onder de 38° en kon ik toch terug al een beetje mijn hoofd rechthouden.En omdat de kinderen gelukkig terechtkonden bij mijn schoonouders en ze daar mochten blijven slapen hebben we dan in de voormiddag er snel gebruik van gemaakt om enkele broodnodige boodschappen te gaan doen waar de kinderen helemaal niet mochten bijzijn en dit allemaal voor de goedheilige man die in het land is een beetje werk te ontnemen want alles kan hij toch niet op zulke korte tijd doen.

Gisteren dan nog naar een verjaardagsontbijt geweest van mijn schoonzus maar de dafalgan moet toch nog af en toe een beetje werk verichten.

Tegen dat ik er volledig bovenop ben moet ik weer 2dagen gaan werken, dus donderdag en vrijdag.

1 opmerking:

Anoniem zei

Beterschap!