maandag 28 januari 2008

Autoproblemen deel kweet niet hoeveel

Vorig jaar problemen met de auto en dit jaar zag het er ook al niet rooskleurig uit.De volgende grote kost diende zich aan de "ambriange" ,het nederlands woord ontgaat me momenteel, zou moeten vervangen worden, kostprijs 600€.


Nu heb ik Hans eindelijk zover gekregen om eens te gaan zien naar een andere auto want met deze hebben we nog niet veel geluk gehad.


Dus zaterdag na de zwemles van de kinderen zijn we langs de garage gereden.We gingen eigenlijk alleen maar eens kijken maar hebben ook wel prijs gevraagd.Aangezien de garagiste een goei vriendin is van mij heeft ze ons dus een hele scherpe prijs gegeven maar ik liet de beslissing over aan Hans.


Eenmaal thuis werd er niets meer over gezegd tot s'avonds toen ik wilde gaan slapen toen begon hij er weer over.Na nog een telefoontje met mijn vriendin heeft hij dan maar de knoop doorgehakt en gezegd dat we hem dan maar nemen.


Joepie!!!!





Zondagmorgen ben ik dan terug naar de garage gereden om de verkoopsovereenkomst te tekenen.Ik ben dus alleen moeten gaan want Hans ging een toertje doen met zijn quad.





Zaterdag mogen we hem al gaan halen want we hebben die genomen die in de toonzaal staat.Ik kijk er naar uit.

Zo ene is het geworden: Skoda Octavia Combi Tradition.



En nu maar hopen dat we met deze auto meer geluk hebben.Hopen jullie een beetje mee?

6 opmerkingen:

Brompot zei

'koppeling' ;-)

Anoniem zei

Veel geluk met de nieuw voiture!

Muis zei

Merci Brompot!
Zeg Maffe wij hebben de onze wel iets sneller dan jullie hé.

Anoniem zei

Ja stoeft maar. :-) Ik heb het ook gedacht verdikkeme.

http://just-a-girl-next-door.skynetblogs.be/ zei

Proficiat met de nieuwe aanwinst! Bolt hij goe?

Muis zei

Amaai niet, t'zou wel erg zijn als een nieuwe auto niet goed bolt.