woensdag 23 januari 2008

Saai?

Soms vraag ik me af of ik nu echt zo'n saai leven heb dat ik niet meer weet wat ik hier allemaal moet komen schrijven.
Plannen zitten er genoeg in mijn hoofd maar ze uitvoeren is blijkbaar veel moeilijker.Enkele plannen: Femke haar kamer opnieuw schilderen.
Ettelijke kilo's verliezen want ik voel me echt niet goed in mijn vel
Sporten maar wat weet ik niet, pfffff
Uitnodigingen maken voor de eerste communie van Femke
Er proberen een fijne dag van te maken die ze zich nog heel lang kan herinneren
en de lijst is nog veel langer en wordt in mijn hoofd nog bijgevuld
nu ze nog in realiteit ze tot een goed einde brengen

Maar het eerste dat we gaan doen is vandaag communiekledig kopen zodat ik dat toch al van mijn to do lijst kan schrappen.
En voor al de rest zal ik mezelf eens een goede schop onder mijn **** moeten geven zodat ik er met volle moed kan aan beginnen.
Of zou ik nu echt last hebben van de winterblues want ik betrap mezelf erop dat ik echt wel naar beter weer aan het uitkijken ben en dat gevoel heb ik nog nooit gehad.
T'zal aan de leeftijd liggen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ah, ge zijt terug. Ik vroeg mij al af of ge in uw holletje gekropen waart.:-) Begin maar snel aan uw to do lijstje, er staan een paar leuke dingen op!