donderdag 3 januari 2008

Stokje

Mijn grootste vrees is waarheid geworden, ik kreeg een estafettestokje.Al een ganse week ben ik aan het denken wat ik moet schrijven en ik heb geen inspiratie meer, dus Brompot het zal enkel dit maar zijn.

Drie bands of artiesten die ik dit jaar heb leren kennen

Ik kan er zo direct geen opnoemen, ik luister wel naar de radio maar kan geen naam van een artiest bij een liedje zetten.


Drie dingen die ik heb gehoord, meegemaakt..., en die me altijd zullen bijblijven ?

Mijn collega op het werk heeft op weg naar huis een zware val gemaakt met haar fiets en had een hoofdwonde.Nadien heeft ze een hersenbloeding gehad maar gelukkig is ze aan de beterhand.Als men haar 10' later had gevonden dan was ze er nu niet meer geweest.Ik weet als geen ander wat het is om een hersenbloeding te krijgen want 3jaar geleden heb ik het zelf aan den lijve mogen ondervinden.

Mijn trouwe viervoeter die ik na 17jaar heb moeten laten inslapen en die ik toch wel mis.

En gewoon al de ellende in de wereld.Zo worden we elke keer weer eens met onze voeten op de grond gezet want zo slecht hebben we het dan toch niet in dit land.

Drie (vreselijke) blunders die ik sinds dit jaar op mijn naam heb staan ?

De dag voor ons vertrek op vakantie heb ik met de zijkant van de auto een paaltje geramd.Mijn eerste gedacht was dat ik de voorkant helemaal had stukgereden en we niet op vakantie konden gaan.

Verder kan ik me geen echte blunder herinneren,oftwel verdring ik die van grote schaamte oftewel heb ik er geen gemaakt.


Drie dingen die me heel stiekem ongelooflijk trots maakten ?

Het feit dat mijn dochter die nu in het tweede leerjaar zit voorlopig als enige leesniveau avi9 heeft gehaald en dat ze meer dan 96% had op haar eerste rapport.Hopelijk kan ik trots blijven.

Mijn zoon die zonder kleine wieltjes kan rijden zonder dat hij daar enige moeite heeft moeten voor doen.

Mijn kinderen zijn mijn allergrootste trots.

Dit stokje geef ik door aan: http://just-a-girl-next-door.skynetblogs.be/

1 opmerking:

Anoniem zei

Just_a_girl_next_door heeft het stokje gevangen en zal ervoor zorgen dat het één vd komende dagen doorgegooid wordt.