zondag 15 juni 2008

Weeral eventjes geleden....

dat ik nog eens een berichtje geschreven heb.Shame on me.

Wat is er zo allemaal gebeurd de laatste tijd?
Niet veel speciaal eigenlijk.

De kinderen worden groter en kunnen beter samenspelen en in de wijk zijn er verschillende van hun leeftijd waar ze ook veel mee spelen.Gelukkig is er hier geen druk verkeer en kunnen ze naar hartelust op straat fietsen.Jelle voelt zich zelfzekerder en fietst er dus op los, aangereden komen en dan slippen is het liefste dat hij doet.Hans heeft er al een nieuwe achterband moeten opzetten omdat hij helemaal stuk geslipt was.

Femke heeft nu enkele grote toetsen voor het laatste rapport.Groot noemen ze dat dan,ik heb er al enkele gezien en tot nu toe noemt ze elke toets keigemakkelijk.Als ze zo blijft verder doen de volgende jaren dan is ze zeer goed bezig.

Mijn zus die vorig jaar borstkanker heeft gekregen heeft vorige week een borstcorrectie laten doen.Die is op de goede weg en voelt zich stukken beter.

Mijn schoonzus is zwanger en tot nu toe loopt alles prima.Ze is nu iets meer dan halverwege en de grote echo op 20w heeft aangetoond dat er met dit kindje niets mis is.Iedereen superblij want ze hebben dus al 2keer pech gehad.In oktober word ik dus voor de eerste keer meter.

Geen opmerkingen: