vrijdag 15 juni 2007

Genezen

Jelle is dus genezen en weer naar school.Gelukkig maar want hij heeft hier bijna de ziel uit zijn lijfje gehoest en van eten kwam er ook niet veel terecht.Ik zal hem eens moeten wegen want ik denk dat hij zelfs een beetje afgevallen is.Het werd tijd dat hij kon teruggaan naar school want ik kreeg hier thuis niet veel gedaan.
Vandaag ben ik er dan maar ingevlogen en heb de ganse bendeden onder handen genomen.Morgen zal ik me dan nog eens boven bezighouden en het is weer netjes voor enkele dagen.
Ik heb toch wel een beetje genoten dat we nog eens onder ons tweetjes alleen thuis waren want nu hij ook naar school gaat komt dat er niet echt meer van.Ik ben er zeker van dat hij ook genoten heeft en hij kon eens tv kijken naar dingen die meer voor zijn leeftijd zijn dan al die tekenfilms die zijn zus graag ziet.Elke keer er iets begon dat hij in lange tijd niet meer gezien had zag je hem glunderen en was hij supergeconcentreerd aan het kijken.
Langs de ene kant hoop ik dat hij niet meer ziek wordt maar aan de andere kant ben ik toch eens graag met hem alleen thuis.

3 opmerkingen:

MorganMagic zei

of: de dualiteit van een beetje 'quality time' met zoonlief hè...
goed dat hij genezen is!

Brompot zei

Vandaag zit onze jongste met een keelontsteking.

Muis zei

Ja Momus wat wil je met dit weer, eerst zonnig en een half uur later is het aan het onweren, bij wijze van spreken.Veel beterschap aan je jongste.