maandag 11 juni 2007

Jelle, deel 2

Vanmorgen is mijn kleine jongen opgestaan met koorts.De vorige dagen kreeg hij een opstoot tijdens de dag maar nu vamorgen stond hij op en hij gloeide reeds van hoge koorts.Direct de dokter gebeld voor een afspraak en om 11u mochten we gaan.
Resultaat: een bronchitis
Waarschijnlijk zal hij nog enkele dagen koorts maken en dan zou het moeten beteren.Gelukkig geen antibiotica maar wel hoestsiroop met codeîne en een siroop om te ontzwellen zodat de slijmpjes gemakkelijker wegkunnen.
Normaal moest ik vandaag en morgen werken maar de dokter heeft me familiaal verlof gegeven want ik laat mijn kind liever niet bij iemand anders als hij ziek is.Deze week moet hij dan maar thuisblijven van school en nu maar hopen dat de zus niet ziek wordt want zij heeft nog enkele toetsen te doen voor haar eindrapport.

3 opmerkingen:

Candy in Wonderland zei

Beterschap voor Jelle!

Anoniem zei

Ook van mij beterschap gewenst.

MorganMagic zei

véél beterschap voor de kleine jongen! best dat je 'm zelf onder je vleugels neemt hè...
en voor de zus: veel geluk met de toetsen!