zaterdag 23 juni 2007

Wat een dag...

is het vandaag geworden.
De dag was nochtans goed begonnen en deze middag gingen we dan met de kinderen naar de laatste zwemles voor de grote vakantie.Na die les had mijn mama mij gevraagd om met haar naar de winkel te gaan want ze had een nieuw wasmachine nodig.
We konden er dus van profiteren om eens in Tienen rond te lopen want het is er kermis en in een deel van de stad is het ook braderie.
Eens de Mexx winkel binnengelopen voor enkele t-shirts voor Femke want het overgrote deel in haar kast begint klein te worden.Toen ik bij Torffs aan het kijken was voor een paar teenslippers want ik had verschrikkelijke pijn aan mijn klein teentjes kreeg ik telefoon van mijn zus.
Bleek dat haar man, samen met hun buurman, een ongeluk had gehad.Maar met die auto moest hij zijn zoon met vriendin en haar ouders gaan halen in Zaventem want die kwamen terug van vakantie.Daarom vroeg ze me of ik hen wilde gaan halen(heb een monovolume)zodat zij naar haar man kon gaan.
Oke geen probleem maar we gingen toch eerst maar eens naar Boutersem rijden naar de plaats van het ongeval.Toen ik dus op weg was is er een ziekenwagen met loeiende sirenes voor ons gereden,mama trok al lijkbleek weg en ik haar maar aanmanen om kalm te blijven terwijl ik zelf al de moeite van de wereld moest doen om rustig te blijven.
Het was dus een ziekenwagen die extra was opgeroepen om mijn schoonbroer te komen halen want hij kloeg enorm van pijn aan zijn ribben en men had hem ook al een halskraag aangedaan.

Om een lang verhaal kort te maken, mijn neef en vriendin met haar ouders zijn veilig en wel opgehaald door mij, mijn schoonbroer heeft gekneusde ribben en de wagen van de buurman is perte totale.
Ik heb wel geen nieuwe teenslippers(geld uitgespaard hihi) maar heb wel een grote blaar op mijn kleine teentjes(en die zijn dus echt wel klein)
Hopelijk morgen een iets rustigere dag.

1 opmerking:

Anoniem zei

Oesje, inderdaad een bewogen dag!