donderdag 5 juli 2007

Oma en opa

De kinderen zijn van zondag tot gisterenavond bij de oma en opa gebleven omdat we moesten werken.
Gelukkig zijn mijn schoonouders altijd blij als de kinderen komen en staan die dagen dus volledig in het teken van de kinderen.Maandag zijn ze gaan winkelen in Aarschot en zijn ze na de middag naar de rommelmarkt geweest op het Gouden Kruispunt.We mochten zelfs de maandagavond niet langsgaan want de kans zat erin dat ze niet thuis gingen zijn.Dan hebben wij er eens van geprofiteerd om iets kleins te gaan eten ipv zelf iets klaar te maken.Zo hebben we eens een beetje kunnen praten want dat wordt hier de laatste tijd eigenlijk veel te weinig gedaan.
Dinsdag zijn mijn schoonouders dan met de kinderen naar een binnenspeeltuin geweest waar ze hadden afgesproken met mijn schoonzus en haar zoon.Ze hebben dus weer een dag gehad waar ze denk ik nog van genieten.
Gisteren was het zo'n slecht weer dat ze alleen in de voormiddag met de kinderen naar Aarschot zijn gegaan en daar zijn ze dan gaan wandelen.Wel zijn hun andere neefjes ook langsgekomen met als resultaat dat mijn schoonouders gisteren met 4kleinkinderen zaten in de leeftijdscategorie tussen 6 en 3.Blijkbaar is het heel goed meegevallen enkel dat de jongens nogal eens konden roepen tijdens hun spel.Ik denk dat mijn schoonouders vandaag een dagje platte rust wel kunnen gebruiken.
Het zijn schatten van mensen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wow samen uit gaan eten waar gaan we dat noteren;-)