woensdag 25 juli 2007

ziek. het vervolg.......

Eventjes updaten hoever het staat met me.
Maandagmorgen ben ik toch maar naar mijn eigen huisdokter geweest omdat mijn been er niet beter op werd en omdat ik ter hoogte van mijn lies ook een rode vlek had die een beetje pijnlijk was.Zelf was ze er ook niet gerust in en ze verwees me door naar spoedgevallen omdat ik volgens haar enkele dagen antibiotica intraveneus moest krijgen want de pijn in mijn lies was het begin van lymfangitis.

Tegen mijn goesting ben ik dan maar naar spoed gegaan en ojee wat een overrompeling was dat daar zeg.Men sprak daar van wachttijden van meer dan 4u.Gelukkig was er iemand op de dispatching die ik kende en die heeft ervoor gezorgd dat mijn wachttijd met de helft verminderd werd.
Toen vonden de dokters ginder het inderdaad aangewezen dat ik 2à3dagen zou opgenomen worden want het was inderdaad een beginnende lymfangitis.
Ik heb me er dan maar bij neergelegd dat ik moest blijven en toen ik eindelijk naar een verpleegafdeling werd gebracht bleek er dan ook nog geen plaats te zijn op een kamer enkel hun onderzoekslokaal was vrij en daar werd ik dan geïnstalleerd.Een kamer zonder wc, geen radio of tv, eigenlijk was er niets voorzien van enig comfort in die kamer.Maar ik doe niet moeilijk en wil de verpleging zo weinig mogelijk tot last zijn.Gelukkig mag ik van de nachtverpleegster een laptop van de dienst gebruiken zodat ik mijn avond kan doorbrengen op tinternet.

Dinsdag kwamen de proffen langs en deze vroeg me of ik het zag zitten om daar enkele dagen te blijven maar mijn antwoord was negatief.Daarom hebben ze besloten om mijn de antibiotica die intraveneus gegeven werd om te zetten in pilletjes en daardoor mag ik dus naar huis.Joepie.

Vandaag is mijn been al terug beter, nog niet volledig genezen maar de roodheid is aan het minderen en de pijn in mijn lies is bijna volledig weg, dus deze AB is de goede medicatie.
Ik ben wel opgestaan met hoofdijn vandaag en mijn handen staan vol met broebeltjes die verschrikkelijk jeuken.Die uitslag op mijn handen had ik al maar die is precies wel erger geworden.In Leuven wisten ze precies niet goed wat dit is en daar hebben ze dan maar iets tegen de jeuk voor voorgeschreven.
Ik zal wel zien wat dit de volgende dagen gaat geven anders kan ik nog eens naar de dokter gaan.

Als ik iets heb dan is dat altijd in extremen, een beetje roodheid groeide bij mij uit tot bijna mijn volledig onderbeen, een broebeltje is bijna vol staan op mijn handen.Ik heb nog gezegd gehad dat ik precies alleen maar goed ben voor op het containerpark gesmeten te worden maar ik vrees dat ze voor mij de juiste container niet hebben.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Amaai Muis, fameuze dinges!!! Veel beterschap en een spoedig herstel.

Groetjes
elske_vd

MorganMagic zei

je ligt wél in de juiste container: die met waardevolle voorwerpen in de vorm van een lieve vrouw ;-)

veel beterschap!!!!!