zondag 22 juli 2007

Ziek

Vrijdag is voor mij in mineur geëindigd.
We gingen gaan zwemmen met de kinderen, alle Hans dan toch, en tegen dat we aan het zwembad waren voelde ik me ellendig.Daar aangekomen heb ik in het cafetaria direct een glas water gevraagd opdat ik een Dafalgan kon nemen.Ik heb daar dus een uur liggen bibberen van de kou en dan weet ik dat dit ernstig is.Na het zwemmen zijn we dan direct naar huis gekomen en ik ben direct in mijn bed gekropen na eerst nog een dosis Dafalgan te nemen.

Gisterenmorgen toen ik opstond gloeide ik van de koorts,gemeten en wat bleek 39,8°Dus veel te veel als je pas uit je bed komt.Dan toch maar toegestaan dat Hans de dokter van wacht ging laten komen.Mijn been was op een plek redelijk rood en deed pijn als je eraan kwam.Ik dacht eerst dat ik flebitis heb maar het blijkt een bacteriële infectie te zijn vermoedelijk veroorzaakt door een dazerik.Ik kan me zelfs niet herinneren dat ik gestoken ben door iets.

De ganse zaterdag heb ik in mijn bed doorgebracht,zo ellendig was ik.Nu ben ik al uit mijn bed en heb ik blijkbaar al iets minder koorts maar volledig koortsvrij ben ik nog helemaal niet.

Ik denk dat ik morgen naar mijn eigen dokter ga gaan want de rode vlek is in mijn ogen zelfs nog groter geworden.


4 opmerkingen:

MorganMagic zei

meid toch! dat ziet er niet goed uit, ga morgen maar gauw naar je eigen dokter en laat het goed opvolgen!
ik duim dat het vooral vlug beter mag worden, dat het achter de rug mag zijn...

Anoniem zei

Amai muis, dat ziet er niet al te best uit!
Laat je maar goed verzorgen!

Anoniem zei

Veel beterschap, Muis!

Elly zei

Hallo Muis, allereerst beterschap met je been, ben je al naar je huisarts geweest, ik wil morgen naar mijn huisarts, want mijn onderbeen ziet sinds vanmorgen hetzelfde uit als het jouwe, het doet ook zeer als ik erop sta en loop, dan voelt het erg gespannen, groetjes Elly :-)