zaterdag 28 juli 2007

Ziek, het vervolg deel 2


En inderdaad nog steeds niet genezen.

Woensdag had ik geschreven dat ik opgestaan was met hoofdpijn, wel de rest van de namiddag heb ik in mijn bed gelegen omdat ik ook terug een beetje koorts had.Die steeg terug tot 38° en die vervelende hoofdpijn ging maar niet door.En dan mijn handen die erger en erger werden en verschrikkelijk jeukten, dat is nog erger dan pijn vind ik want voor pijn kan je regelmatig iets nemen maar voor de jeuk kon ik maar 1pilletje(Estivan) per dag nemen en dat was niet genoeg.

Donderdag nog een ganse dag zielig liggen wezen maar dan wel niet meer in mijn bed maar hier beneden in de zetel.

Vrijdag ben ik dan maar naar de huisdokter terug geweest om zeker te spelen dat ik weer niet zieker zou worden in het weekend.
Toen ze mijn handen zag dacht ze direct aan die schimmel aan mijn tenen.Door dat wondje is ook die schimmel binnen in mijn lichaam gekomen en heeft zich op mijn handen gezet.We begrijpen niet waarom ze in het ziekenhuis daar niets voor gegeven hebben en zodus moet ik nu 2 weken 4pilletjes Sporanox nemen om die schimmel kapot te krijgen.

Resultaat: per dag 10pillen, eigenlijk 11 maar die Estivan voor de jeuk neem ik al niet meer.Ik moet aan mijn tenen Daktarin blijven gebruiken en aan mijn handen Dactacort.De jeuk is al stukken minder en ik vind niet dat er nog broebeltjes zijn bijgekomen.Hopelijk zijn we op de goede weg.

Dinsdag toch nog maar eens bij de huisdokter op controle dus wordt hier zeker nog vervolgd.

5 opmerkingen:

MorganMagic zei

en, hoe gaat het er nu mee? hopelijk werken al die pillen!
veel beterschap zenne!

Candy in Wonderland zei

Amai, Muis, lees dit hier nu pas! Hopelijk gaat het al stukken beter met jou nu hoor! En laat je maar goed verzorgen.

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.