zondag 23 december 2007

Jelle jarig






Speciaal voor Jelle schrijf ik dit stukje apart.


Hij verdient het om een apart stukje voor hem te krijgen.Mijn zoon is jarig en dat moet gevierd worden.


Vandaag heeft hij al een eerste stuk gekregen voor zijn verjaardag, een pannenkoekenfeestje voor de familie langs Hans zijn kant, morgen krijgt hij nog een deel van mijn familie.





Jelle mijn liefste schatje, mama houdt zielsveel van je en ik zal ervoor zorgen dat je elk jaar een leuke dag mag hebben met je verjaardag.


Mijn verdriet zal ik verstoppen en de vrije loop laten gaan als je slaapt.

Gelukkige verjaardag schattie!!!!

2 opmerkingen:

De Disfunctionele Huisvrouw zei

Proficiat ! Ook van je geboortedatummaatje Vogel!

Anoniem zei

Met (een beetje veel) vertraging ook van mij alsnog proficiat!