maandag 12 maart 2007

Ellendige week

Pfff deze week gaat een ellendige week worden, ik weet het nu al.
Ik moet deze week 3 dagen werken, vandaag was de eerste en morgen zal het ook een lange dag worden want dan moet ik tot 18u werken.En dan donderdag ook nog een dagje en vrijdag moet ik dan nog eens een halve dag op cursus gaan dik tegen mijn goesting want ik had me daar niet voor opgegeven maar mijn chef vond dat ik dit moest volgen.Dat zijn dus 4lange dagen deze week en net nu het zo een lekker weertje gaat zijn.Mijn lichaam schreeuwt naar een beetje zon en rust.
Woensdag zal nog een moeilijke dag worden want dan wordt mijn zus geopereerd(mastectomie) en zullen mijn gedachten bij haar zijn terwijl de kinderen thuis gaan zijn.Ik ben nu al bang dat ik hen ga afblaffen als ze een beetje meer aandacht vragen dan ik hen op dat moment wil geven.
Embarrassed





1 opmerking:

Anoniem zei

Al 2 dagen voorbij, muis !