woensdag 21 maart 2007

laatste werkdag van de week

Ja het was vandaag mijn laatste werkdag voor deze week en ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal niet erg vind.
Aangezien het een woensdag was moest ik dus voor opvang zorgen voor de kinderen en oma en opa waren de geschikte kandidaten.De kinderen waren superblij en mijn schoonouders genieten dus ook met volle teugen van een dagje samen met de kinderen.Oma heeft zelfs samen met Femke haar huiswerk gemaakt en verder zijn ze nog met de kinderen even op de kermis geweest in Aarschot.Die was er blijven staan na de karnavalstoet van afgelopen zondag.

Ikzelf ben het een uurtje eerder afgestapt op het werk en ik heb dus thuis lekker genoten van enkele uurtjes rust.Morgen ga ik er hier thuis eens invliegen want het is hoog tijd dat er een beetje gaat gepoetst worden.Vorige week was ik niet in staat om hier veel te doen, daarvoor was ik teveel van streek door alle gebeurtenissen hier in onze familie en op het werk hebben ze dan ook nog eens bij wijze van spreken met een mes in mijne rug gestoken.En dat is er dan bij mij allemaal een beetje teveel aan en mijn hoofd kan dit allemaal niet meer aan, dan heb ik echt enkele dagen nodig om in mijn hoofd rust te vinden zodat ik er niet onderdoor ga.Nu het met mijn familie de goede kant opgaat kan ik me weer terug toeleggen op mijn huishouden en wees dan maar zeker dat het hier morgenavond terug allemaal stofvrij gaat zijn en alles gaat blinken. Mopping Cleaning The Toilet Sweeping Vacuuming





Geen opmerkingen: