donderdag 29 maart 2007

Matrasperikelen

Onze matras is dringend aan vernieuwing toe en aangezien mijn ventje niet te vinden was voor een volledig nieuw bed had ik dan maar een matras besteld bij Kwantum.Dinsdag eindelijk telefoon gekregen en dus reed ik gisteren naar de winkel om deze op te halen.Thuisgekomen ben ik er dan maar eens deftig ingevlogen om de slaapkamers grondig te kuisen zodat we dan s'avonds in een lekker frisse slaapkamer en op een nieuwe matras konden slapen.Maar toen ik dacht om de oude matras van het bed te halen zodat we, als ventje thuiskwam,de nieuwe er direct konden opleggen vond ik die precies zo klein in vergelijking met degene die in de auto lag.Dan toch maar eventjes een lintmeter genomen en idd de matras die ik besteld had was 20cm breder dan de originele. Embarrassed Ik was er nochtans van overtuigd dat dit de juiste maat was en had dus geen moeite gedaan om dit na te meten alvorens die te bestellen.Ik heb mijn ventje dan maar laten bellen naar de winkel en dat was geen probleem om te ruilen.Gelukkig maar en deze morgen ben ik dan maar met het schaamrood op mijn wangen naar de winkel gereden om die matras terug te doen. Binnen 2weken zal de nieuwe matras er dan zijn.





Geen opmerkingen: