dinsdag 20 maart 2007

Vandaag.......

Vandaag ben ik naar mijn zus geweest omdat ze een haardroger zoekt met roterende borstel en ik heb er zo eentje.Zo kon ze dat eerst eens proberen alvorens die zelf aan te kopen.Aangezien ze een mastectomie gehad heeft kan ze haar linkerarm niet meer zo goed gebruiken en dan is zo een haardroger een ideale oplossing maar omdat ze kort haar heeft dacht ik dat de borstel op de haardroger te groot zou zijn maar dat valt zeer goed mee dus kon mijn schoonbroer naar de winkel gaan om er eentje aan te kopen voor haar.
Net voor ik naar huis wilde komen kwam de thuisverpleging daar om de wonde te verzorgen en vroeg mijn zus of ik het litteken wilde zien.Ik wilde enkel blijven als zij dat zelf wilde anders zou ik wel naar huis gaan.Zelf vond ze het geen probleem en daarom heb ik dus mijn zus gezien met maar één borst.Wel ik vind het geen akelig zicht en heb dit ook gezegd tegen haar.Ik was wel geschrokken dat dat zo een groot litteken was maar globaal gezien vond ik het meevallen.Allee ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, ik ben niet zo goed in het geschreven woord.sorry hiervoor

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik snap perfect wat je bedoelt, heb het ook al gezien.
Veel beterschap voor je zus.

Anoniem zei

Veel beterschap voor je zus.