vrijdag 9 maart 2007

Lekker weertje

Morgen geven ze dus beter weer, gelukkig maar want met al die regen die de laatste tijd gevallen is is de grond zodanig verzadigd dat de planten bijna zouden gaan verzuipen.

Misschien kan ik dan eindelijk mijn ramen eens kuisen aan de buitenkant.Dat zijn achteraan 7 grote ramen van 2.5Om hoog en ik moet daar dus een ladder voor nemen daarom dat ik dat zolang mogelijk uitgesteld heb.Maar als nu de zon er gaat op schijnen dan pas zie ik hoe vuil ze zijn en daar kan ik toch niet zo goed tegen.
Verder heb ik ook al stilletjes orders gegeven aan mijn ventje om nog enkele snoeiwerken te doen zodat alles in de tuin in orde is.

Ik ben vandaag ook al eens prospectie gaan doen voor een nieuw zwembad want hetgene dat wij vorig jaar hadden staan was stuk.Dat was een zelfdragend met een opblaasbare band en daar was ergens een gaatje ingekomen omdat zoonlief daar elke keer ging opstaan om in het zwembad te geraken.Maar het is nog net iets te vroeg want overal zijn ze nog maar pas begonnen om al het tuinmeubilair terug uit te stallen.Volgende maand zullen we wel onze gading vinden.

Geniet allemaal maar van het lekker lenteweertje dit weekend.Zou de lente nu definitief begonnen zijn?

Geen opmerkingen: