vrijdag 14 december 2007

Sinterklaas

Ja ja de sint is hier ook gepasseerd maar ik heb nog geen tijd gehad om erover te bloggen.
Op donderdagmorgen toen ik opstond om te gaan werken(soms werk ik nog eens) lag er nog niets van de goedheilig man maar tegen dat ik vertrok lag er vanalles bij hun schoentjes.



Ze waren dolgelukkig en dan de zaterdag erop kregen ze nog cadeautjes van de sint die bij Hans op werk kwam.Daar kreeg Jelle zijn langverwachte mobilhome van Playmobil.Dat was het enige dat hij vroeg en zijn gezichtje straalde van geluk maar spijtig was ik het fototoestel vergeten en kon ik dit dus niet op de gevoelige plaat vastleggen.Femke kreeg daar een kleine racebaan want van meisjesspeelgoed wil ze niet weten en ze hebben dat weekend echt flink samen gespeeld.Femke met de mobilhome en Jelle met de racebaan.Begrijpen wie begrijpen kan.

Geen opmerkingen: