vrijdag 14 december 2007

verwarmingsperikelen

Gisterenmorgen tot de conclusie gekomen dat de verwarming stuk is.
Hans gebeld en hij is komen kijken maar vond niet direct wat er zou kunnen schelen.Hij heeft dan maar direct gebeld naar diegene die elk jaar een onderhoud komt doen maar die liet ons weten dat hij geen tijd had en dat we maar de installateur moesten bellen en anders moesten we maar wachten tot volgende week dinsdag.Die zijn zot zeker.Wie kan er nu met 2 kinderen 6dagen zonder warm water en zonder verwarming terwijl het buiten to -5 kan vriezen de volgende dagen?
Wel wij dus niet en Hans heeft dan maar gebeld naar iemand in Ramsel die hij kent.
Vanmorgen om 9u heb ik al telefoon gekregen en terwijl ik deze tekst aan het typen ben stopt de technieker hier al.Nog eventjes en we hebben het weer lekker warm.Er zijn toch nog mensen die tijd maken om iemand te depanneren.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dit verhaal doet mij denken aan mijn eigen verwarmingsperikelen. Enkele dagen voor de geplande keizersnede viel de chauffage uit en de huisbaas was toen nergens te bereiken. Ik vond ook niemand die den boel direct wilde komen herstellen aangezien mijn chauffagegeval een oud ding was. Gelukkig heb ik dan in het verre Limburg een vriendelijke vent gevonden om mij te komen redden. Ik weet nog dat ik hem alvast suikerbollen meegaf als bedankje. Enkele dagen na de bevalling stuurde hij zelfs een proficiatkaartje. Jaja, er zijn nog goeie mensen op deze wereld. :-)