donderdag 21 augustus 2008

Centerparcs

Gisteren hebben we ineens beslist om eens een dagje te gaan zwemmen in Centerparcs. Na een telefoontje om te reserveren hebben we onze spulletjes bijeengezocht en zijn we vertrokken richting Vossemeren.

Nu kon ik niet anders dan ook mijn badpak mee te nemen maar met de gedachte dat niemand me daar zou kennen. Ja salut zenne, we waren nog geen 10' binnen toen we plots iemand tegenkwamen die ook lid zijn van de zwemclub waar de kinderen bijzijn. Ik heb me er dan maar overgezet en heb toch een fijne tijd met de kinderen gehad. Rond 20.30u zijn we moe maar voldaan naar huis gekomen.

Gelukkig blog ik hier alleen en heb dus de laatste beslissing over welke foto's hier gezet worden, dus van mij ga je er geen zien(wegens niet te doen).


Geen opmerkingen: