maandag 18 augustus 2008

Dit weekend....

zijn we gaan fietsen. Zaterdag een toer van een 10tal km en zondag misschien zelfs enkele km meer.

Zaterdag reed Jelle nog met zijn fietsje waar hij mee leren rijden heeft maar ik had er een beetje compassie mee omdat zijn beentjes nog al rond moesten draaien.Soms zei hij wel dat hij moe was en stoptte hij eventjes maar zonder morren heeft hij toch die kilometers meegereden.

Zondagvoormiddag heb ik hem dan maar een nieuwe fiets gekocht, een maatje groter en daardoor minder zwaar om mee te rijden.Dus de fietstoer ging voor hem dan ook veel gemakkelijker. Hij werd nog wel moe en wilde dan stoppen maar dat was ook omdat ik deze keer drinken had meegenomen.

Als het weer het toelaat dan zullen we nog wel enkel keren een toertje gaan rijden. Niet slecht voor mijn conditie natuurlijk maar mijn zitknobbels die lijden er wel een beetje onder en toch heb ik er van genoten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Knap dat je zoon dat op vier jaar al kan. Mijn zoon is vijf, maar fietsen zonder zijwieltjes wil maar niet lukken. Waarschijnlijk oefenen we ook te weinig.