maandag 18 augustus 2008

Vrijdag 8 augustus....

had ik een afspraak gemaakt bij de oogarts omdat ik het gevoel had dat mijn rechteroog aan kwaliteit verloor.Nu had ik al verminderd zicht rechts na mijn hersenbloeding(bijna 4jaar geleden) maar ik dacht dat het erger was geworden.

De oogarts heeft me een bril voorgeschreven maar hij denkt niet dat ik iemand ben die constant een bril gaat dragen en heeft me zelf de keuze gelaten wat ik ermee zou doen.Links is het een glas zonder sterkte maar rechts zit ik aan +1.

Ik ben toch maar gegaan voor de bril en morgen mag ik hem gaan halen.Nu ben ik zelf benieuwd of ik die veel ga aandoen.Ik heb ook direct een zonnebril met aangepaste glazen genomen omdat ik zonder zonnebril niet kan als ik met de auto rijd.

Ik zal het binnen enkele weken laten weten.

Geen opmerkingen: